En vecka gammal!


Livet kunde vara så mycket sämre. Det är underbart att vara hemma allihopa och vädret gör såklart att det är ännu lättare att njuta av våra dagar...

Vad gör vi? Softar. Njuter. Idag gick Axel och Henrik ner och fiskade för att ge mig och Vilmer sovmorgon. Framåt lunch tog vi en långpromenad till Råda Säteri och njöt av god lunch i solskenet. Att det var ungefär fyra gånger så långt som jag gått på ett halvår kommer kännas imorgon... men det var det värt.
I eftermiddag har vi haft besök av Pernilla med familj. Mysigt!

 

Idag är Vilmer en vecka. Jag vill redan stanna tiden. Än så länge stjäl han inte så mycket från sin storebror och ikväll sjöng Axel en egen sång om att han har världens bästa mamma och pappa (lillebror nämndes inte i sången dock....) som kan vara arga men ändå världens snällaste. Sen somnade han brevid mig i soffan... något som varit HOPPLÖST med tjocka magen.

"Har du längtat efter att ligga brevid mig i soffan mamma?"

Imorgon är det ännu en helt vanlig ovanlig dag...

Alldeles nyss...


KRAM



Kommentarer
Postat av: Anna

åååh vad jag längtar efter träffa er alla, framför allt Vilmer...:o)

Du är så fin, han är så fin....



massor med pussar

2009-09-16 @ 10:16:35
Postat av: Helena

Jösses vilken söt lillebror!...Undra om han inte är väldigt lik söta storebror=)

Vi syns inom kort

KRAM H-(PB)

2009-09-17 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0