Dålig start på veckan...


Gaaahhhh! Axels tillstånd igår svängde från dödssjuk till kärnfrisk och sen fram och tillbaka hela kvällen. Eftersom han sov 3 timmar igår så slutade söndagen med hela familjen i vår säng. Axel i mitten kollandes på Pippi Långstrump medan vi andra halvsov... Jag vaknade i natt av välbekanta svettningar och värk. Japp. Mjölstockning IGEN!!
Nu har jag med ont i hjärtat lämnat Axel som kanske borde fått en dag hemma men med en mamma med feber och ONT så hoppas jag att han har det bra på förskolan... Ska hämta honom så tidigt jag orkar. Jag intar liggläge med vetevärmare alternativt en varm go bebis på brösten och ska försöka att inte tycka alltför synd om mig..............................

suck.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men usch och fy. Vilken otur du har med dina tuttar hörrö.

Ser ut som att vi kanske kan få till en date i nästa vecka, alla brudarna. Funkar det för dig?

(men själv har jag inget planerat i veckan, så hojta om du vill ha sällskap, så är jag där på momangen=))

2009-09-28 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0