Aj aj aj...


Fick rätt så snabbt svar på vad min värk och feber berodde på. Mjölkstockning är INTE roligt. Faktiskt nästan lika illa som att rastvakta i regn ;-) Amma med mjölkstockning är som en heldagsutflykt i ösregn och snålblåst. Jag biter mig själv hårt i fingret samtidigt som Vilmer äter...

Bada badkar var MYSIGT även om minen är något förvånad...


Idag har Johanna och Elis varit här. SÅ mysigt att få tid med dem båda. Ser framemot att se killarna växa ikapp varandra och bli kompisar!

 

Ikväll har jag och mina smågrabbar tittat på min fina brordotter när hon spelade fotbollsmatch. Kom hem lagom till Idol och fick oss en glad överraskning när Henkan kom hem tidigt.

Fredag imorgon! Fredag är ändå fredag trots föräldraledighet!



puss och kram


Kommentarer
Postat av: pernilla

Men usch och fy! Inte kul med mjölkstockning!!

Säg till när du är laddad för att ta emot dina fina kollegor=)

2009-09-25 @ 10:35:57
Postat av: Karin

När VILL ni komma??? Ni får komma närsomhelst! Saknar er och hade det inte varit för alla baciller hade jag kommit för en fredagsfika hos er idag :-) men det får bli om ett tag...puss puss

2009-09-25 @ 12:45:19
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0