2 för 1...


Efter lite morgontårar åkte jag och Henrik in till stan. Vardagslyx som vi kan unna oss innan vi förlamas av den omtalade tvåbarnchocken ;-)

Jag skulle klippa mig om tid fanns och det blev en 2 för 1 på Korsgatan! Första intrycket är ju viktigt... vi vill ju inte att bebisen ska bli helt förskräckt när h*n ser sina föräldrar.

Efter klippningen fikade vi på Le Pain... 2 för 1. Sen handlade jag chiclit-pocketböcker... 4 för 3. Innan vår mysförmiddag var slut hämtade vi den beställda skötväskan hos Kajsa på Freshmilk. Mycket fina höstnyheter.... vill ha! Jag hann smita in på Gina Tricot också och köpa 2 amningsvänliga tunna koftor. Funderar på att köpa en i varje färg och gå klädd i BARA kofta fram till bebisen är här eller min kroppstemperatur har lagt sig... så tunna och sköna var de.

Nu ska jag hämta Axel, skina som en mammasol och INTE fråga hur dagen har varit (yeah right...)!

Kram så länge!

Nyklippt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0