Var ska jag börja?


Jag måste ta tag i saker. I lägenheten. I mig själv. Båda förfaller!!!

Chockstartade morgonen med att bli hämtad av pappa som körde oss till verkstaden för att hämta min bil. 09.20 skulle den besiktigas inte långt därifrån. För att fördriva lite tid blev det latte och pannkakor på McDonalds.....
08.45 checkade jag in bilen och skärmen upplyser mig vänligt om att jag kommit en och en halv timma FÖR TIDIGT! Var tar man vägen med två barn, ingen barnvagn om man befinner sig i ett industriområde klockan 9 på morgonen? Min räddande ängel var en snäll besiktningsman som antagligen såg min trötta blick och lät mig komma in ändå!! Det finns vänlighet där ute!

Tyvärr gick inte bilen igenom men det spelar ingen roll.... jag var glad ändå!

Gjorde mitt andra försök att vaccinera mig mot svinis. Vaccinet slut IGEN!

Henrik kom hem några timmar från jobbet och vi gick ut i skogen till Axels stora lycka. Kaffe, smörgåsar och äntligen lite sol!! LYCKA för alla!

Nu är det fredag och vi är själva.... jag ska försöka göra ett jätteryck här hemma. Om lägenheten är fin så kanske kanske kanske även jag kan få mig en lightrenovering om båda mina gossar tänker somna tidigt. Tyvärr är inte den lille så kvällstrött alls just nu...

Det får nog bli Idol, ett glas rött och lite Marabou Yogurt Strawberries (underbart mycket godare än den låter!)

Kram så länge

Axel igår när vi gick hem från dagis... biffig överkropp!




Kommentarer
Postat av: pernilla

Hahahahaha, han är ju bara för skön!!! Underbara unge!

Den bästa present jag nåognsin gett någon. Eftersom den gläder mig lika mycket varje gång jag ser den!

2009-11-22 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0