Snöblandat regn och innemys...


Vi sitter inne och kurar. Dricker julmust och äter pepparkakor en månad för tidigt men det är ju så gott!
Axel har fått hyra film som belöning efter en vaccination som tydligen gjorde ondare än "att trampa på en vass spik" enligt Axel. Själv lyckades jag finta bort ett gynbesök ;-) hi hi....

Det är LYXIGT att vara föräldraledig. Det är LYXIGT att bara behöva fokusera på att mina pojkar ska må bra. Jag njuter verkligen så mycket mer än sist även om utbrotten kommer utan förvaring och tristessen korta stunder kryper på. Jag saknar mina kollegor MYCKET men att pausa från jobbet är inget annat än skönt.... än så länge.

Lite blandade bilder...

GRATTIS min vackra farmor som fyller 85 år idag!


Vilmer och jag på kalaset i lördags




Axel kan äntligen somna i sin säng!! Ibland så här....


Min grodprins idag i charmig bodysuit från mina kollegor


En dramatisk torsdag för några veckor sedan... Pernilla "mitt i" bombdramat ;-)


Nä... dags att fixa lite smoothie till mellis!

KRAM




Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt att lyxa med pepparkakor o julmust. Själva njuter vi av glögg!

Nu är tjejerna också vaccinerade, Linnea har ont i armen, Olivia känner ingenting. Surprise=)Not!

Världens finaste lilla grodisunge har du. Och världens skönaste stora kille, han är ju bara bäst!!

Kramar i massor

2009-11-10 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0