Små liv!!!


Fick starta den här dagen med glädjetårar! Äntligen pep telefonen som meddelade att ett nytt litet liv gjort oss sällskap. Crille och Linda fick en pojke i morse och jag är så glad för deras skull och för vår skull som får dela vår tid med dessa små liv. JÄTTEGRATTIS ÄLSKADE VÄNNERNA!

Efter dagis passade jag min ljuvliga gudson och Axels perfekta doktorskollega innan Karin gjorde oss sällskap för lite middag. Henrik jobbar kväll vilket var längesen men jag har fixat läggningar och nu njuter jag av lugnet, Grey´s och Digistivekex.

Jag laddar mentalt inför den kommande månaden. De flesta ser bara framemot adventsljus och mysiga glöggkvällar. Om man är gift med en kökschef så innebär det mååååååånga kvällar på egen hand. Jag borde väl vara van vid det här laget men inte.... Taktiken är väl att boka almenackan ganska så full för att inte känna mig ensam. 

Ja ja... enough.

Imorgon har dagis maskerad... Axel har inte bestämt om han ska vara Lucky Luke eller Spiderman. Kan bli en spännande morgon! Nu ska jag tassa in till honom och viska att han är det bästa jag har.. och lägga en pasta i glaset :-)

Kvällskramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0