Pirat på middag


Har precis njutit middag med min lille pirat...



... och nu tittar vi på Pippi på de sju haven.

Är GLAD att vi haft en dag utan magont och skrik till skillnad från de senaste två dagarna. Började dagen med mysig frukost med Linda och sen fortsatte jag och Vilmer med att göra........ ingenting. Det är så skönt att bara vara med honom och njuta den här korta tiden. Innan dagishämtning åkte jag på en tur till Ubbhult för att hitta  kalaskläder inför alla kommande kalas och dop men Ville ville inte shoppa och en tunika som fick följa med hem i ren panik får tyvärr åka tillbaka till Ubbhult ;-)

Dagens Vilmer...



Ikväll ska jag se Bonde söker fru och Grey´s... ingen Champions Leauge tack!

Kvällspussar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0