På menyn..

...Fransk laxlåda



Henrik som är hemma från jobbet idag också ligger i soffan och sover, minstingmannen sover ute på en mörk altan och lilleman använder soffan som klätterställning för att bli av med myrorna i brallan...

Det går BRA med min middagsplanering och vardagsmatlagning! Heja mig!

Det blev inget vaccin för mig igår... det var slut efter en timma. Önskar att bebisföräldrar var nästa priorierade grupp. Allt sjukdomsprat omkring mig börjar göra mig nervös...
Iställer blev det en urmysig förmiddag nere i centrum med Linda och stora bebismagen. Först kaffe, senare sushilunch. Nu längtar vi MYCKET efter den som låter sig väntas på där inne....

Idag har vi inte gjort NÅGONTING eftersom Henrik blev hemma idag också.

Nu är laxlådan färdig... återkommer med betyg!

Kram

Update: Fransk laxlåda - MVG! Axel älskade den (men petade bort purjon) och den sjuke kocken åt med god aptit. Nästa gång.. mer salt och mer dijon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0