Ny vecka, nya tag...


Helgen var sur. Sur, trött och ilsken. Natten till lördag fick Henrik feber. Fick ställa in lördagens mys med Johanna och Elis och flydde hem till mamma och pappa för att ge Henrik lugn och ro. Söndagen gick i slowmotion och jag var mest TRÅKIG. Efter lite eftermiddagsvila så artade sig kvällen med glögg, middag och tramsig men rolig film.

Jag är som en jättebebis när dagar inte blir som jag tänkt mig. Dags att skärpa sig kanske med två småbarn i riktiga sjukdomstider???

Hade iallafall en dundermysig träff med Johanna och Elis i torsdags och en som vanligt supertrevlig kväll med våra grannar i fredags!

Ny vecka iallafall. Jag har en krasslig man och två fantastiska barn. Ville är en mönsterbebis just nu som äter, växer, sover gott och skrattar så fort vi pratar med honom. HAN ÄR EN SKATT! ♥ Axel tär på mitt tålamod med en, 4årings intensiva tempo, pinnsamlingar, pistoler och tusen frågor men får oss att skratta OFTA! Min begåvade unge kan redan skriva och läsa korta ord! ♥

Dagens frågetecken är om jag ska våga ta svinisvaccinationen idag??? Jag vill INTE bli sjuk....

Johanna och grabbarna


Söta Elis


Brorsorna gosar


Nybadad!


Min fina pirat
 



En närvarande mamma??? ;-)


Kvällsmys...













Kommentarer
Postat av: Johanna Skans

Tack söta du för en mysig torsdag! Gud vad lik Vilmer är Jonas på "brorsorna gosar" kortet! Kopia!!! Kram Johanna

2009-11-16 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0