Morgonstund...


Här har vi vaknat efter en tuff natt som bestod av mycket amning och magknip. Dessutom började morgonen med att Vilmer kräktes rätt i ansiktet på mig som somnat nära nära mitt älskade matvrak....
Men nu... när vi tänt ljus, Vilmer somnat om i sin babysitter efter mer mat och flera skratt, Axel myser med Bolibompafrukost och jag njuter av GOTT kaffe från min nya pressbryggare och en croissant... då är allt vansinnigt skönt igen.

Ruskvädret kommer hålla oss inne tror jag. Baka muffins och tvätta innan vi ska gå och hämta en kompis till Axel som ska vara här i eftermiddag.

BORDE... göra inbjudningar till dopet. ORKAR inte...

Jag längtar redan efter Henrik och han som bara gick för en timma sen :-)

Nu ringde Pernilla och varnade för mycket sjukdom på skolan... suck. Jag som verkligen ville åka och hälsa på den här veckan. Men det är inte värt det om Vilmer åker på Svinis eller Kräkis eller någon annan läskig sjukdom...

Du växer så det knakar vår minsta skatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0