Måndagsbesök!


Jag har precis lagat en fransk köttfärspaj och väntar på besök av min farfar och hans sambo. Pappa kommer också och gör oss sällskap eftersom farfar faktiskt fyller år idag!
Började dagen med att handla efter att jag lämnat Axel. Mötte mamma för en latte på Allum innan jag åkte vidare till Linda där det var mamma-lunch! Det är en fin tillvaro... ingen rast och ingen ro för en mammaledig ;-)

Hämtade min fina son och åkte hem för att fixa inför kvällen... 

Nu har viu tänt så mycket ljus här hemma att vi antagligen kommer få värmeslag men det är ju så myyyyyyysigt! Vilmer som är ett stort fan av sin babysitter har varit hur nöjd som helst hela eftermiddagen och ingen är gladare än jag över det!

Vi tänker ta veckan som den kommer. Ett besök på jobbet är det enda jag planerat in.


Hoppas din vecka har startat bra!

Kommentarer
Postat av: Marie

Wiiiii, när kommer du??? X

2009-11-02 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0