Kaffekärlek..


Jag går på kaffe! Jag dricker på tok för mycket kaffe! Aldrig har kaffe smakat så gott som efter en natt med amning och vakna nattstunder. Sen finns det så mycket tid för kaffe. Dagens tredje stora kopp njuter jag nu... medans Axel äter mellis och Vilmer beundrar lampan i taket...

Jag och Vilmer har varit på Kungsmässan. Lämnat tillbaka en klänning från Lindex pink collection som jag såg fånig ut i, fikat på Espresso House och strosat runt. Idag var Ville en perfekt shoppingbebis! Tyvärr hade shoppingmamman allt för tunn plånbok för att shoppa loss. Vilmer fick några basplagg i större storlek. Han växer så det knakar och det är redan dags att plocka bort bodys i storlek 56 ur garderoben.

Min rektor ringde idag.... hade nästan glömt att jag hade ett jobb ;-)

Ikväll är Henrik på kurs. Jag och grabbsen är bjudna på middag hos Karin och barnen. Inga tråkiga biverkningar ännu efter vaccinationen... skönt!

Imorgon kommer Johannispäron och Elis! Jippie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0