Houseman


Om du vill önska dig en duktig hemmaman i julklapp... önska dig min! Men du lär inte få honom.... ;-)
Henrik jobbade igår, jag och grabbarna var på dop.

När jag kom hem så var det till ett skinande rent hem med adventsstjärnor i alla fönster, granris och ljus på altanen och en sprakande brasa.
För att hinna med det efter jobbet måste han ha slitit som en galning!

Det var bara att sjunka ner i soffan och njuta av mitt rena adventspyntade hem, mina trötta söta barn och fina fina man....

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara: WOW! Kram på dig!

2009-11-30 @ 14:41:52
Postat av: Helena

Wow-inlägget var från mig. Kram Kusin Helena

2009-11-30 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0