Helgen är över...


Swipp swopp så var helgen över...

Lördagmorgon bjöds jag på mysig frukost hos Pernilla medan Lucky Luke var på kalas på Lekstan. Hämtade en svettig och lycklig kille efter 2 timmar.



Senare besökte vi Gunnebo julmarknad tillsammans med mamma och pappa.
Lite knapert bland stånden tyckte jag men ett stort plus för den lilla ursöta tomtevärlden som de byggt upp till barnen!

Gunnebo väcker som vanligt härliga tonårsminnen för mig eftersom jag under nästan 2 år jobbade där på helgerna... INTE på grund av något genuint hästintresse alls. Sanningen är att jag tillsammans med Johanna bluffade till mig jobbet eftersom jag inte hade NÅGON hästvana alls... Men det blev en plats att hänga, tjäna lite pengar och trivas! 

Mamma och pappa följde med hit och om man bortser från ett mindre utbrott från min sida då Axel aldrig höll på att varva ner och Vilmer skrek som en gris hade vi en jättemysig kväll. 

Idag... kaffe hos svärmor när Henrik skulle ta upp båten, en tur till Ubbhult och sen middagsbesök av Crille, Linda och BARNEN! Japp nu är de också fyra! Lille V var ljuvlig och det var härligt att ses!

Kvällens nattning av Storbus gick perfekt! Definitivt pasta på det! ;-)  Lillbus snusar brevid oss i soffan...
Det är med sorg jag säger ADJÖ till pepparkaksfrosseriet som precis börjat... kanske är det de små godingarna som ger Ville magknip???

Imorgon? Ska göra ett nytt försök att få sprutan i armen. Tredje gången gillt?
Annars är mitt mål att sova middag den här veckan!!! Tröttheten börjar ta ut sin rätt... på humöret, på mammalooken, på allt...

Dags att börja leta fram adventsfix! Bara en vecka kvar!

Nu -  Skavlan på SVTplay.

Sweet sunday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0