Good day!


Det är härligt när en dag då man inte förväntar sig någonting bara blir en riktigt bra dag...

Vi mös runt hemma hela förmiddagen. Att efterbesiktiga bilen gick som en dans. Bjöd in mig själv till Pernilla där vi fick fika och pratstund. Hemma igen somnade Axel utan strul och sen sken mitt lillhjärta som en sol tills han somnade i famnen invirad i en filt och en massa kärlek...

Vaccinet gav mig bara ont i kroppen och en öm arm. Skönt!  

Imorgon får Henkan äta frukost på Axels dagis! Jag antar att det är hans tur... Senare är det slutbesiktning av lägenheten. Idag har vi markerat alla skavanker med gula post-it lappar som envist trillar ner och några har Axel dessutom flyttat runt.

Tror att sängen kallar. Jag har en vansinnig värk i nacken. Vet inte om det beror på min lilla lilla sängkamrat eller  om det fortfarande är grisvaccinet som spökar...

Godnatt alla fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0