Godmorgon gråa dag!


November börjar likna november för två år sedan då vi flyttade hit. Området var en enda stor geggig arbetsplats i allt regn och rusk...

Jag har lämnat Spiderman på dagis och längtar faktiskt efter honom så att det gör lite ont i magen... Vet inte varför men när han virvlade in där bland ungefär fem andra Spiderman, några pirater, Starwarsfigurer och en och annan prinsessa så ville jag ta med honom hem igen trots att han kommer ha världens roligaste dag. Kanske för att han vaknade storgråtandes då han hörde att dörren låstes och Henrik inte sagt hejdå... (han trodde förstås att vi sov) och för att han sen hade så mycket fjärilar i magen inför maskeraden att han inte kunde äta frukost.


Trots att jag oftast är lyckorusig över min vardag så längtar jag sååååå efter ljus, sol och värme. En bokad resa skulle göra gott. Kanske också sporra till att spara de få slantarna vi kan spara just nu. Samtidigt vill jag inte längta framåt utan istället njuta av Vilmer och föräldraledigheten här och nu!!

Har ni sett nya ICA reklamen?? Jag skrattar högt!!

Idag kommer Kajsa och Svante på lite lunch. Senare simskola för Axel. Det är en bra dag! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0