Gåsajakten from hell


Phu! Kom hem alldeles nyss efter en poängpromenad som varade i tre och en halv timme!!!!! Och allt man kan vinna är en GÅS!?! "Obs! Ej barnvagnsvänligt" stod det vi starten så vi tog med både barnvagn och cykel med stödhjul........  Halvvägs var Henrik superstressad för att inte hinna i god tid till IFK-AIK och lämnade mig, svärmor och barnen i Lindomes skogar och vi fick fortsätta gåsajakten själva. Vilmer sov sig som tur var igenom hela promenaden. Axel var otroligt duktig så det hela gick ganska så bra ändå. :-)

Nu steker jag köttbullar och laddar mine egna batterier med att småäta Polly och lyssnar på sportradion...

Helgen var som sagt alldeles alldeles toppen! Fredagen började med korvgrillning tillsammans med familj och på eftermiddagen åkte jag och hämtade Anna på flygplatsen. Vi kom hem till middag fixad av Henrik och mös sen med prat, mat, Idol och en massa godis. Anna skämde som vanligt bort mig och hade handlat en halv garderob till Vilmer med helt ljuvliga kläder! Tack snälla vännen!

Lördagen tillbringade vi på fina Långedrags värdshus där Vilmer skötte sig som en drömunge, vi åt god räkmacka och gick loss på kakbuffén. Vi skyller på gravidhormoner och ammningséffekter.... ;-) 
Alldeles för snart gick hennes flyg hem igen men vi ser alltid till att fylla tiden med kvalitet som vi kan leva på tills nästa gång vi ses. 

På kvällen var vi bjudna på middag hos Nicke och Lissan. God mat, goda vänner och lite BUZZturnering. Toppenkväll! 

Och idag har vi som sagt jagat gås............ resten av söndagen tänker vi mysa runt i våra långkalsonger. 

HEJA BLÅVITT!!!!!!  1-0!!!!!!!!!!!!!

Lite bilder....



 





 



 






Kommentarer
Postat av: pernilla

Låter som en alldeles ljuvlig helg!

Kul kille, den där Vilmer. Vad har han emot mig tro?? Eller...klart han vill vara vaken när vi äntligen träffas, så menar jag förstås!!=)

Förstår att du blev utan guldpytt idag=(

Ses i veckan, hoppas jag!



Kramar

2009-11-01 @ 18:28:14
Postat av: Helena

Du skulle ringt mig. Jag kunde guidat dig i de mörka skogarna=)

Kram Helena

2009-11-06 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0