Yttepyttelördag


Gick hem lite tidgare idag och förberedde mig på sjukdom... Har dragit på en hemsk huvudvärk hela dagen men nu... en snäll son, lite vila på soffan och en underbart god lasagne senare mår jag bättre. Jag borde betala räkningarna men är rädd att det ska ge mig en ny huvudvärk. Kom ihåg! Klippning SKA prioriteras! Då menar jag prioriteras högre än nöje och kläder, inte högre än elräkning och fordonskatt. F..n. Fick nästan huvudvärk bara av att tänka på det.

Min man är världens bästa som lämnar en nylagad lasagne hemma innan han går till jobbet!!! Love you.

Imorgon ska jag på dagisfrukost! Den kampen vann jag lätt. Misstag av Henkan kanske. Såg nämligen att det BARA vara hungriga mammor uppskrivna på listan. Hot and hungry!

Jag tror SJ ljuger när de annonserar sina 95 kronors biljetter. Har ett stort behov av att bara boka något. Något någonstans!! Borås? Skene?
Nä, men kanske Anderstorp. Vi får se.

Idag hängde det en middagsinbjudan på Axels dagiskrok! Trevligt men oväntat!

Nu gör jag det! Betalar alla räkningar och förbereder ännu en månad med skolmatsdiet men utan miljöpartistfrisyr!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0