Tisdagkväll


Har precis tänt en brasa är hemma och är så nöjd med den. Efter några misslyckanden la jag det till listan över saker som jag inte är bra på (= saker jag inte gör) men idag var det så kallt när vi kom hem så det var nödvändigt att försöka. Bästa brasan!

Hela tisdagsmorgonen gick åt till att sucka åt vädret eftersom vi skulle gå till ishallen med 90 barn... lyckliga jag fick köra skridskor! :-) Sen knöt vi till fingrarna blödde.

Alla är så sjuka.... Kan vi inte prata om något annat än magsjuka?

Axels förskola har ordnat föräldrar- och barnfrukost nästa vecka. Frukostbuffé till självkostnadspris på förskolan för att föräldrar ska få chans att träffas. En förälder per barn.... Henkan och jag kommer slåss om den platsen! Det är ju ett toppenarrangemang! Heja förskolan! Hoppas nu bara att fler kan tänka sig att kompa en timme för att vara med....

Nu ska jag och Axel baka bröd innan läggdags. Jag hade hoppats på handboll på TV men det var ingen idag... Tur att det finns lite Top Model, Mästarnas mästare och ett inspelat Lipstick Jungle att tillbringa en ensam kväll med ;-)

kram





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag lovar att inte nämna det där ordet imon! Nu får det vara slut på inbillning =) Kram

2009-01-20 @ 21:15:38
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0