Tisdag?


Är det bara tisdag idag? Det känns som om jag varit sjukskriven i minst en månad men jag är ju bara inne på min andra sjukdag. Eller igentligen min fjärde sjukdag men andra jobbsjukdag. Måste tyvärr inse att det inte blir något jobb för mig imorgon heller.... febern vägrar att ge sig. Undra om samma gäller för vuxna som med barn..? Att om inte febern gått över efter tre dagar ska man ringa någon??! Någon?! Jag brukar ringa mamma när jag är sjuk. Det hjälper. Hon är min levande sjukvårdsupplysning eftersom hon och jag delar kropp.. eller iallafall oftast samma åkommor. Det kan funka att ringa mormor också som bara är en äldre variant av våra kroppar.

Jag har fått en ny favorit tv-serie! Jippie!
Undra om Henkan kan tänka sig att flytta fram sin fotbollsträning två timmar varje måndag??


(Så rätt du hade Marie...mums)

Undra om någon av filmerna på Guldbaggegalan finns på DVD ännu? Hade behövt något som håller mig fast i soffan. Ska hämta Axel om någon timme men imorgon kanske...?

Rastlöst har jag trots febern:
plockat bort de sista spåren av julen
beställt bilder som ska upp på väggen
betalat en räkning som var sen
gjort frukost till familjen

... i omvänd ordning förstås. Undra vad det blir för vettig middag idag???
Nu ska jag vila en timma innan jag går till förskolan och hämtar hem Den svarte Spiderman.

kyss.

Kommentarer
Postat av: Marie

I know =) Har bara kollat 3 st ikväll!! X

2009-01-13 @ 20:38:39
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0