Nytt år!


Jag hade tänkt att se tillbaka med världens årskrönika här... men jag väljer att se framåt istället! Året har varit speciellt men utan några riktigt stora överraskningar, men många små.
Om jag ändå skall välja ut några saker/personer som berikat mitt 2008 så ser det ut såhär....

♥ Johanna och Johans bröllop med allt vad som hörde där till.
♥ Resan till Cypern med vännerna.
♥ Den första och underbara sommaren i mitt och Henriks nya hem!
♥ Mina ljuvliga kollegor som förgyller mina arbetsdagar.
♥ Köpenhamnshelgen med Anna.
♥ Nyheten att Johanna väntar bebis!
 
Jag tänker inte ha några löften alls... däremot saker jag vill bli bättre på och göra
anorlunda men de sakerna behåller jag för mig själv...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0