Ny vecka, ny människa?


Nja... helgen var av den lugnaste sorten man någonsin kan tänka sig. Jag behövde tydligen sova.... Sov som ett barn 13 timmar mellan lördag och söndag. Galet.

På travet blev vi inte rika men kalla. Axel vann mest pengar. Travbanor är sunkiga platser...
I går städades det här hemma och sen skulle Karin och Nicke med barnen komma på söndagsmiddag men eftersom stackars Olle kräktes i bilen på väg hem till oss stod vi här utan middagsgäster med 2 stora grillade kycklingar och massvis med klyftpotatis. Bjöd spontant in grannarna på middag och Anna kom och åt med oss. Resten av kvällen byggde 2 av 3 med lego, nummer 3 låg mest på soffan. Slappaste jag...

Idag var det sådär att gå till jobbet. Men om man bortser från ett nytt nässpraysberoende så är jag frisk och glad. Vi har precis ätit middag och jag har bakat banankaka för att fira Henkans namnsdag (... försökte jag i alla fall att lura i honom när jag upptäckte att jag glömt att gratulera). Namnsdagsbarnet är på fotbollsträning och jag längtar mer efter Lipstick än efter banankaka.

Om jag fick välja skulle jag INTE  åka skridskor i tre timmar imorgon....
Om jag fick önska så önskar jag att vi klarar oss ifrån alla otäcka magsjukor...

Hoppas din vecka startat bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag fick välja skulle jag hellre åka skridskor i tre timmar imorgon (gud så kul det skulle vara!)

istället för att göra trista rapporter till otacksamma gubbar...jag kanske har valt fel yrke...

Åt Axel flygande Jakoben??

Spelade in Lipstick igår efter allt ditt prat...så jag kanske hinner se det ikväll...



Saknar dig så otroligt just nu, jag behöver lite Karin-tid...



puss puss



Anna

2009-01-20 @ 08:25:28
Postat av: Karin

Åhhh! Du får hur mycket Karin-tid du vill! Säg bara var och när. Tror vi måste boka in en helg snart!!

Ja, Axel tyckte Flygande Jacob var toppen.



Saknar dig också!



Karin

2009-01-20 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0