Ludd på ......


Ofrivilligt vid disken på verkstaden  för att hämta Henkans firmabil....

Jag: Lite generat Tyvärr kan jag bara bokstävernai regnumret...
Verkstadskillen: Okej...............(dumma tjej) Har du ett inlämningskvitto?
Jag: Ehhhhhhh???
Axel (krypandes på golvet någonstans nere vid mina ben): Mamma du har ludd på snippan!
Jag: !!!!!!!!!!! Inlämningskvitto?? Nä, jag blev bara ombedd att hämta bilen (blink blink)
Axel: Maaammmaaaa! Du har ludd på snippan.
Verkstadskillen: Okej................ 3900 kronor då ska du betala med kort
Axel: Mammaaaaaa! Du har...
Jag: TYST Axel! Nej det skulle faktureras.
Verkstadkillen: Vänta ska jag hämta någon som får hjälpa mig.
Axel: Mamma?
Jag: TYST!

Utanför asgarvade jag bort svetten. Ludd på snippan??? Bara lite noppiga, dammiga, gamla tights......

Hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara unge =) Han får mig att skratta högt!! X

2009-01-14 @ 21:20:34
URL: http://missmlovely.blogg.se/
Postat av: Erik

Tights?!?!

Tvättdag eller?!

2009-01-14 @ 22:11:50
Postat av: Helena

Ha ha ha ha ha ha!!!!!! :D

2009-01-15 @ 09:24:32
Postat av: pernilla

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!HELT UNDERBART!!!

KRAM

2009-01-15 @ 11:26:35
Postat av: Lissan

Hahaaaa!! Oh my...roliga lillkillen. skrattar enormt högt här just nu

2009-01-15 @ 13:38:51
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: PB

Lånar du ut honom en helg eller? Jag behöver piggas upp .....och det råder inga tvivel om Axel är kuligaste killen på klotet för tillfället!!! Hoppas du är tillbaka på jobbet igen. Jag såg dig inte idag...men jag letade väl inte tillräckligt=)

Puss

2009-01-15 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0