Karaktärtest eller bara omöjligt uppdrag??


Nu hade jag bestämt mig för att ta tag i min kropp och leva lite hälsosammare... Jag övervägde ändå lågkalorialternativet idag på lunchen i säkert 20 sekunder men Västerbottenost (det och stekt lök) står på min topp-10 lista över goda saker så jag slutade överväga.... Sen kom jag hem och min son stod och rullade köttbullar och min man gjorde hemmagjord hallonglass!!! Ingen människa i världen säger nej till nygjord glass!! Eller???
Jag bjöd in min bästis-granne så att inte jag ska äta upp all själv...

Jobba?? Ja det var ändå helt okej... som alltid :-)

Njut av kvällen... det ska jag göra!
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anna

Man ska äta allt...man behöver kolhydrater också annars slutar hjärnan att fungera och dessutom så behöver du inte det där...träna så kan du äta all fantastisk mat som Henrik lagar..



nästa vecka ska vi till doktorn, jag följer med pappa...



puss o kram, jag längtar efter dig



Anna

2009-01-08 @ 08:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0