Inte på benen


Nix. Inte på benen ännu. Trodde att jag var feberfri men efter dusch och hårtvätt i går kväll stod termometern åter igen högt... suck. På dagen är det dock mest huvudvärken som plågar mig...
Idag har jag tittat på både Oprah och Rachel Ray, sett färdigt filmen med Ashton Kutcher som jag började se igår kväll och nu är jag färdig med tvtittande för några timmar. Har pratat länge i telefon med en sjuk Pernilla och med en Johanna på språng. Min man har gjort hemmet strålande fint innan han gick till jobbet för att briljera mera!
Borde vila intensivt i två timmar innan jag måste ge mig ut i ruskvädret för att hämta Axelsson. Han ville ha våfflor i morse. Det vill jag med!! Synd att vi inte äger något våffeljärn... får kompensera med pannkakor tror jag.

Längtar....

Det är bra att leva i nuet men ibland är det inte så dumt att längta lite också....

Längtar till skidsemestern vecka 13. Då ska vi lära Axelsson att åka på riktigt...


... eller så kan någon annan lära honom så sitter jag såhär.. ;-)


Jag längtar efter den här skönheten... jättemycket!!


Och så längtar jag efter den som gömmer sig i den här vackra magen...


Och så längtar jag till det här förstås..


Men just nu.... nu längtar jag bland annat efter en kopp te, en smörgås, mitt duntäcke, ett huvud som inte gör ont och efter att få ligga nära min son efter flera dagar av gosstopp pga sjukdom.
Några av dem sakerna är jag faktiskt ganska lätta att ordna...

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0