I väntan på familjen...


Jag dövar min hunger med Digestivekex i väntan på min lilla familj. Hade varit trevlig med en middag för tre ikväll... vilket inte händer alltför ofta. Håller dessutom på att baka fredagsfika till jobbet. Tyvärr ser jag varken ut som Leila eller lyckas lika bra som hon men den här blir det iallafall...



Det där är Leilas bild och inte min.... KANSKE kommer min kaka på bild senare....
Imorse var det lyxig frukost på förskolan. Kan tänka mig fler sådana. Arbetsdagen var lätt som en fjäder! Härligt. I ett svagt ögonblick erbjöd jag mig glatt att öppna imorgon. Härligt? Ja, klockan 14 när jag går hem för att ha helg!
Men svärmor ringde för en stund sen och misstänkte att Axelsson hade ögoninflammation... suck. Antar att det betyder inget dagis
.... dubbelsuck.

Henrik har bokat bastubad med grannarna imorgon. Han tyckte jag skulle handla fredagsmiddag på vägen hem... men jag kunde bara koncentrera mig på de 1000 ingredienserna som skulle vara i min kaka så det blev ingen fredagsmiddag. Undra om Leila har något bra recept? ;-)

Nu bakar jag vidare.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om kakan blir lika ljuvlig som degen så är jag supernöjd!!!!! Återstår att se.

Kramar

2009-01-29 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0