Godmorgon nya dagen!


Idag tänker jag bli frisk! Duscha, kanske ta lite luft senare..? Lämnade en överlycklig Axel på förskolan och nu har jag suttit med min tekopp en bra stund och sett en utspridd karavan av små i gula västar gå förbi här utanför fönstret. Utflykt i skogen... sweet. Jag som tycker att skolbarn går långsamt...................

Somnade tidigt igår. Så tidigt så att jag vaknade och gjorde ett Panorama-telefonsamtal till Henrik. För 10 år sedan (när han jobbade på Panorama) innan jag vant mig vid hans sena kvällar vaknade jag varje natt 10 över 12 och ringde Henrik för att se om han var på väg hem....  Mitt i natten vaknade Axel och grät av mardrömmar. Ville absolut inte gå och kissa trots att jag såg att det verkligen behövdes. Jag fick bära honom runt i lägenheten och visa att det inte fanns en endaste liten tjuv någonstans innan han kunde kissa och efter krampaktigt kramande somna om. Jag vet precis hur det känns....

Nu ska jag ta alla chanser jag kan att bara vila och se till att bli frisk. Vill väldigt gärna gå till jobbet imorgon.... Lite talkshows, lite bok, lite sova...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0