Godmorgon helgen!


Jag skruttar runt i myskläder, Axel i sin nya underbara pyjamas (tack Pernilla!)... Dricker te och slötittar lite på morgontv. Henrik har åkt till jobbet några timmar och jag och Axelsson ska tillbringa förmiddagen hemma.
Senare idag ska vi på travet (!!??) tillsammans med Nicke, Oliven och min mamma.

Jag har jobbat i 2 dagar som kändes som 2 månader... Kraftlös och trött. Hoppas på att samla energi i helgen. Igår kväll mös vi hemma hos Christine och Johan. Åt räkor, såg på Lets Dance och bara hade en mysig kväll. Gosade förstås med Nellie en hel del också.

Annars i helgen...
försöka att spendera så lite pengar som möjligt (travet? eehh?)
bio med Karin på söndag?
VILA!



 



Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Kolla finkillen!!

Passar ju som en smäck på honom!!

kramar

2009-01-17 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0