Gnällig och uttråkad!


Varför tror man alltid att det ska vara lite småmysigt att vara lite lagom sjuk och få ligga hela dagen och läsa och se på TV? Det är inte mysigt. Jag har ont i kroppen för att jag legat still i två dagar och jag är galet uttråkad...
Det svider runt näsan och jag nyser så hela huset skakar. Dessutom måste jag bestämma om jag kan jobba imorgon...
Låter febertermometern avgöra det strax...

Satt och läste gamla inlägg och kom på att Vicke har en 30årspresent att inkassera. Känns som om det hade varit en alldeles utmärkt idé att åka till Smögens havsbad snart! Men med tanke på att hon fick sitt möhippealbum nu på nyårsafton (gifte sig 2006!!!) så kanske vi åker till Smögen 2011?!!

Ser framemot att tiden skall gå.... mot lite ljusare tider, lättare tider för några jag tycker om, mer spännande tider...
Nä.. januari skall inte bli nya november. Kom igen nu gnällfis!

Vi ses när jag är positiv igen!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Man FÅR gnälla lite när man är sjuk. Då blir det så mycket roligare sen när man är frisk igen!!

Stor kram o krya på dig snor-apa!!!!

Puss

2009-01-12 @ 09:58:23
Postat av: Anonym

Hej Karin... Ligger också (om det är det du har) i influensa. Brrr inget kul. Krya på dig! KRAM

2009-01-12 @ 11:29:07
Postat av: Helena

hej igen... det var kusin Helena som skrev det sista ;)

2009-01-12 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0