Fredag på riktigt...


En helt vanlig fredag. Ingen afton, ingen röd dag... en helt vanlig fredag. Med fredagsfika och fredagstempo på jobbet. Fredagshandling på MAXI och snart fredagsmys med mat, rödvin och Lets Dance...

Fick ett mail idag som lättade hjärtat.... alltid något.

Ikväll kommer Crille och Linda hit och myser med oss. Henrik och Axel är nere och bastar med några grannar. Eftersom de inte lyckats såga upp någon vak så är jag inte så sugen....  ;-) Jo jag kanske ska gå ner och göra dem sällskap snart...  
Pratade länge med Johannispäron förut. Anderstorp känns långt borta ikväll..... suck.

Känner mig inte riktigt bra.... Är det verkligen en helt vanlig fredag???

Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men vännen! Har jag smittat dig, eller kanske är det alla våfflorna igår som spökar??!!

kramar

2009-01-09 @ 19:02:56
Postat av: johanna

2009-01-10 @ 11:16:32
Postat av: johanna

Ja... Anderstorp känns långt borta ibland. Just denna helgen känns det extra långt bort, men det kanske är för att man har lite tid över och egentligen hade kunnat umgås en kvart eller två.. Love you vännen min!

2009-01-10 @ 11:18:21
Postat av: Karin

P - varken du eller våfflorna tror jag... och inte heller isvaksbad :-) kram

Johanna - Det är nog så... love you.

2009-01-11 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0