Familjedag!


En helt vanlig morgon i vårt sovrum...

Axel:
Mamma. Visst har bin snopp och snippor?
Karin med yrvaken morgonröst : Nä det tror jag inte.
Axel: JOHO! Annars kan de inte bajsa när de har ätit honung!
Henrik med ännu mer yrvaken morgonröst: Bin äter inte honung, de producerar.
Karin: Jo i Bee movie äter de honung.
Axel: Jaaaaaa det gör de.
Karin: Men man behöver väl ingen snopp eller snippa för att bajsa....???
Henrik: De kanske har en rumpa....

Snillen spekulerar.....

Trots att inte solen ville göra oss sällskap blev det mysig familjeutflykt idag! Mamma, pappa och bror med familj kom och vi åkte skridskor nere på sjön. Grillade korv och mös med varm choklad...
Valde att gå upp till oss för kaffe och bullar efteråt. Axel kämpade på jättebra men Alva är ett riktigt Team Surprise-ämne!! Helt suverän andra gången på skrillor!

Nu har vi ätit rester från gårdagen, Axel och Henrik spelar spel och jag ska förbereda mig inför studiedagen genom att läsa i badkaret. Sen har Henrik önskat att vi ska dricka vin och spela spel ikväll..... Är det ett bra sätt att förbereda sig inför studiedagen??? Vi får väl se....

Trevlig trettondag på er!


Alva briljerar!


La familia


Mamma, Axel och pappa pausar


Fina pappsen


Min lyckliga kärlek

Kommentarer
Postat av: Marie

Måste man förbereda sig? Jag har andra saker att läsa, kanske inte lika roliga och intressanta men ack så viktiga, så jag tror inte att jag hinner.. Ses imon! X

2009-01-06 @ 19:56:46
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0