Ångest...


Ångest! Och det är inget jag bara säger för att man ska säga det........ Jag har den värsta sortsens jobbångest så svår att jag inte ens har kunnat njuta av helgen ordentligt.
Vi fortsätter att fylla vår tid med folk vi tycker om och lata dagar.

I fredags gick jag dock upp tidigt helt frivilligt för en underbar dag på stan. Mötte Pernilla och Cissi för att gå på REA klockan halv åtta på morgonen. Efter några fina fynd så åt vi mysig frukost innan vi shoppade vidare. Senare mötte vi Helena och Marie för lunch och jag avslutade med en sväng på stan ensam.... nice.

Nu kom vi precis hem från fotbollscup där jag med nostalgitårar i ögonen sett Elin spela i mina gamla färger! Årets målgörare 1992... där har hon något att leva upp till ;-) Älskar dig fina tjej!

I eftermiddag ska jag försöka förtränga min ångest som dessutom kantas av mörkerrädsla då jag måste vara först på jobbet efter lovet.... Tänk om någon gammal luffare övernattat där när skolan varit stängd??!!

Fika hos vänner vi inte sett på ett år... trevligt.
Innan dess kanske lite skridskor på sjön. Det är jättemycket folk ute och njuter av isen och solen....

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0