Vilken vardag?


Imorgon är det vardag igen. Iallafall såpass mycket att Henkan ska börja jobba. Axel ska ha sommarlov minst en vecka till och jag................. när blir det vardag för mig?? Ändå känner jag av liiiite höstvardagslängtan. Få koll på almenackan, tiden, hemmet, rutinerna... Men veckan som kommer blir nog fortfarande lite semesterlik för mig och Axel.

Igår var det en månad till beräknat datum. Igår kom Madonna till stan. Igår hade vi en underbar sol- och baddag vid "lagunen" innan Henrik serverade oss supergod middag på altanen till tonerna av Madonna förstås. Vid 20 var jag och Anna på plats... 21.50 kom äntligen Madonna! Jag är jättenöjd med konserten och kan inte alls hålla med vissa musikskribenter. Men med min konsertvana (Bryan Adams Sthlm Stadion 1993) så kanske jag inte ska lämna några vidare expertutlåtanden. Vi hade kul! Hon är snygg (på långt håll) och grym!

  

Idag sov vi länge innan vi skulle mysa de sista timmarna med en lugn fika... men hamnade mitt i ett triathlonlopp. Men all tid med Anna är ovärdelig tid!!! TACK fina du för konserten som jag fick i födelsedagspresent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0