Torsdag eller söndag...? Whatever!


Det känns som söndag utan söndagsångest... Hela familjen hemma och en dag i slowmotiontempo. Behövde det efter en bedrövlig natt. Försökte lägga mig tidigt med kroppen var orolig och vid 12 kom den vidriga magsmärtan i magsäcken tillbaka..... ONT ONT ONT fram till halv tre i morse då det äntligen lugnade sig och jag sov några få timmar.

Kvart över 8 skulle vi vara på BVC för 4årskontroll och det var en trött mamma och pappa som gck dit med en pigg lycklig son. Från kontrollen gick en lite piggare mamma och pappa som under besöket vuxit ungefär en decimeter av STOLTHET... Det är lätt att bli blind och inte se hur fantastikt duktig han faktiskt är. Fick också med oss ett litet varningens ord för att se på nästa barn med rättvis blick. Mammaskryt.... because I´m worth it! ;-)

Sen åkte vi hem och åt frukost innan jag somnade och sov som en gris i nästan 3 timmar!!!!

Igår kväll hade jag den mysigaste kvällen med Pernilla, Annie och Marie på Långedrags Värdshus. Skönt att få lite jobbskvaller och tid med vänner jag saknar att inte se varje dag! Love you!!!

 



Nu gick precis mina killar ut i skogen. Den ene med svAmpögonen på och den andra med blåbärsblick. Hoppas det kommer några bär hem till muffinsbaket... Risken är att alla hamnar i munnen.

Själv väljer mellan att vacuumförpacka (!!!!) lite sommarkläder eller lägga mig i ett varmt bad.............
Man vet ju inte om sommaren är slut så det blir nog badet.

Håller tummarna för en natt utan magont om det inte betyder bebis då förstås!
Redo lär jag ändå inte bli så..... bring it on!
Fast jag har ju Me & I party på måndag och dagisfrukost på tisdag och Henrik har ett viktigt bröllop på lördag och....
ha ha ha ha! Precis som om inte Dunder-Karlsson skiter fullständigt i våra planer!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Skans

Å så skall du ju träffa mig på tisdag. Glöm inte det ; ) Love you.. och dunderklumpen! Johanna

2009-08-27 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0