Softa jag...


Jag softar... Som vanligt. Jag börjar bli väldigt bra på att hänga, baka lite, laga lite mat, städa lite, surfa lite..... Det är väldigt lite JAG annars men jag njuter ändå. Det är ju väldigt tillfälligt och tidsbegränsat vilket gör det njutbart. Sena kvällarna är min sämsta tid på dygnet då oro, illamående och en VILD VILD VILD bebis gör det omöjligt att slappna av...

Vi har haft en mysig förmiddag. Axel har äntligen fått flyga med sin drake i det perfekta drakflygarvädret. Nu är han och Henrik iväg för att se om några kräftor varit okloka nog att krypa in i burarna. Ikväll ska Henrik på fotboll och jag.... jag tar väl och bakar något, städar lite, softar lite ;-)


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0