På kurs för hälsan!


"Vad ska du på för kurs mamma?"
"Jag får lära mig hur man får sina barn att äta nyttigt."
"Men det vet JAG! Man tar bara en sked och en gröt och sen ger man bara det till bebisen!!"
"Nu tänkte jag mer på hur man får så stora barn som du att äta nyttigt"
"Jaha............"

Jag fick pluspoäng på kursen idag. För bristen på LIGHT i vårt kylskåp. Jippie! Efter ikväll känns det till och med ok att byta Lätta mot Bregott. Jag börjar gilla den här kursen ;-)

När jag kom hem hade vi besök av Christine, Johan och Nellie och nu står barnvagnen i förrådet....... Förstår inte att det faktiskt är ganska nära. En blick i spegeln borde ju räcka för att förstå det.......

Nu ska jag få en liten brandman att varva ner alldeles för sent som vanligt... men just det... SOVMORGON imorgon också!

Min telefon har en inställning som gör att den tar kort automatiskt när den jag fotar LER!!! Är inte det helt galet knasigt??

Imorgon ser jag framemot fika med Kajsa och senare middag med mina kollegor.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0