Nytt i mitt kök...


Förra veckan köpte jag den här kokboken för nu j...lar ska det bli ordning på vardagsmatlagningen!!!
Idag testar vi (Axel och jag alltså.. no chef in the house...) första receptet, Smillas lax i ugn, och ingridienser till morgondagens middag är redan inhandlade! Wish me luck!


Dessutom har jag två nya favoriter i köket som kanske kan göra matlagningsstunderna något gladare...
Min suveräna blender som jag fick av mamma och pappa och en gul flingburk  som jag unnade mig själv i present häromdagen när himlen var lite grå... ;-)

 





Kommentarer
Postat av: LiSSaN

Ååå..posta gärna lite goda recept här och inspirera mig!!! =)) Guuud vad jag skulle vilja gå en matlagningskurs! Kanske Henkan vill ta sig an ett extra kvällsjobb? ; )

2009-08-20 @ 21:01:23
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0