Mysteriet...


...med de GRÖNA slingorna!

Karin tidigare ikväll: "Har du någon bra frisör jag kan gå till?"
Jag: Nej... jag går till olika.
Karin: Men klippa och slinga... hur fel kan det bli?
Jag: Nä.. vad är det värsta som kan hända?
Karin: Jag kanske får gröna slingor....

Alldeles nyss kom jag hem och upptäcker det här!!!



Jag som inte ens gått till någon frisör ännu???? Har någon fifflat med mitt schampo? Har Axel målat med mitt hårband? Är det bara taskigt gravidhår? Jag förstår ingenting!!! Jag vet bara att slingorna inte går bort med tvål och vatten och att det definitivt är beviset på att jag MÅSTE klippa mig innan bebisen kommer...

Skumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0