M som i...



...måndag med mamma, Marimekko och Me&I!
Lämnade Axel vid 9 och strax efter kom mamma med färska croissanter och vi tog långfrukost och pratade. Efter en kort tur till Freeport för att helt enkelt utnyttja rabattkuponger på Iittala outleten ;-) Kom hem med två fina Marimekkoskålar - den ena present från mamma.
Mamma hämtade Axel på dagis, jag satte igång att baka tekakor och kladdmuffins inför kvällens klädparty och världens bästa man kom hem och bonade golven!!

Ikväll har ett helt gäng fina morsor (och ett gäng fina barn) varit här och kikat och fikat när Pernilla visade höstkläder från Me&I.
Axel valde själv en Lucky Luke-tröja (!!!), jag en flygplanströja och kunde som vanligt inte motstå säsongens underbara svettisjacka. Axel har en färg från varje kollektion.....

Pang pang Lucky Luke...

Nu går det som vanligt stora vågor på magen och jag känner mig konstant kissnödig... Henrik har åkt ner till Nicke för att se Zlatan och jag ska försöka läsa mig till sömns.

Imorgon - frukost på Axels förskola och senare träffa Johanna och Elis... mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0