Ingen god natt...


... och inte direkt sovmorgon heller eftersom Axel absolut tyckte att vi sovit färdigt när Henrik gick upp för att klä på sig och åka till jobbet.

Jag: "Vad skönt att ligga kvar lite...... (snääääääääälla lite till)
Axel "Vad skönt att se pappa naken!" (????????????????)
 

I natt sov jag riktigt illa. Fick luriga förvärkar och låg och väntade ifall det skulle komma fler... Fräste åt Henrik som först flög upp och borstade bort spindlar ur täcket (spindlar som förstås bara fanns i drömmarna). Fräste igen när han senare låg och klämde på min hand och pratade mogna frukter och mat. Vaknade av ösregn. Vaknade av vaken bebis. Vaknade av ont i ryggen. Vaknade.

Men nu är det en ny dag och jag ska göra lite grötfrukost till mig och Axel. Sista dagisdagen den här veckan tror jag....


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha.. underbara Axel! Ses ikväll =) X

2009-08-26 @ 12:17:20
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0