Igår - en toppendag...


... som avslutades med en bedrövlig kväll! Mös hos Karin och barnen hela dagen och fortsatte med spontan korvgrillning vid en lekpark innan jag och Axel begav oss hem. Som tur var slocknade Axel tidigt innan jag lamslogs av ett illamående av värsta sorten. Skrämde livet ur Henkan som hittade mig halvnaken på badrumsgolvet (som var det svalaste stället jag kunde hitta) när han kom hem vid 22tiden. Han trodde väl att det var bebisfödande på gång.....
Kunde varken prata eller röra mig på någon timma innan jag kräktes för att sen somna i soffan. USCH och FY!
Sov sen så gott jag kunde i Axels säng och vaknade till en regnig tisdag...
Mår ok men har ont i magen... hoppas på något ICKE smittsamt för allas skull.

Jag har lovat Axel ett biblioteksbesök för att låna lite böcker men det får nog bli några filmer också så att vi kan softa oss igenom den här dagen tills Henrik kommer hem.

Innan Madonna i lördags




Hoppas DunderKarlsson mår bra iallafall...




Kommentarer
Postat av: Malin S

Vilken urfin mage du har och hela du ser strålande ut. Hoppas att du slipper något mera illamående och att apoteksgrejerna hjälper mot smärtan. När är det tänkt att bebisen ska kika fram ?

2009-08-15 @ 16:53:39
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0