Höstfynd?


"Konstigt att jag inte har någon lust att gå ut och shoppa nu när jag har tid för mig själv..."  tänkte jag i morse. Det finns några enkla förklaringar till det:

1. Min kroppsform
2. Min plånbok
3. Det är ju så mycket roligare att nätshoppa!!!

Hoppas att jag precis gjort ett riktigt klickfynd och hoppas att också min älskade man förstår vilket fynd det är...
Halva priset på valfri vara på Ellos och jag hittade den här Twist & Tango jackan som är som känns helst perfekt barnvagnspromenader i höst/vinter ;-)  Vi får väl se....


Och idag får jag hämta den här...


Nu - kaffe och Mama i soffan. Livet kunde varit sååååå mycket sämre!


Kommentarer
Postat av: Erik

Och snart börjar Oprah!!

2009-08-25 @ 11:42:25
Postat av: Karin

Jag veeeeeeeet! Avis? kram

2009-08-25 @ 12:06:56
URL: http://karinkristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avis som faan!! Får tröstäta lite fiskbullar i stället. Borde var förbjudet med fiskbullar. (DU har smittat mig med ditt fiskbullehat)

2009-08-25 @ 12:34:44
Postat av: Anonym

Herregud vad fjompig du är Erik!

Karin, skitsnygg jacka. Och ja, vi är alla avis på din ledighet. men vänta du, när lill-tjejen är född lär det hända grejer. Då är det slut på sötebrödsdagarna, moahahahaha!!!

2009-08-25 @ 17:59:27
Postat av: Karin

Nu saknar jag er!!! Typiskt. Ring när det är fiskbullar eller kebabgryta nästa gång så lovar jag att INTE hälsa på....

2009-08-25 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0