Hemma... inte på jobbet....


Hemma och njuter av total lugn och tystnad... Känns overkligt lyxigt att få rå om mig själv några timmar. Kanske just därför har lite extra energi smugit sig på och jag är sugen på att RÖJA! Synd att den känslan kom i vecka 37.......
Det onda i magen lugnade ner sig efter helgen och bebisen som legat bestämt på sin plats i flera veckor har plötsligt börjat byta sida. Skönt för min trasiga magsäck och så länge den tänker stanna med huvudet i startläge är det helt ok för mig!

I helgen pysslades jag och Axel om av mamma och pappa. Ibland är det skönt att bli 5 år igen....
På fredagkvällen kom de hit och lagade middag och mös med oss. På lördagen gav jag och Axel oss iväg på en trip till Kulturkalaset. Det började bra med barnallsång, lotterier och duggregn. Slutade med snyftande morsa med magont, dyblöta kläder och en bussresa där mamma väntade vid hållplatsen för att IGEN ge oss middag (och torra kläder). Karin 5 år IGEN.....

 

I söndags var det dop för världens finaste Elis! Ett mysigt tårtkalas där huvudpersonen förstås sov den mesta av tiden som det brukar vara.

Prästen med familjen!


Tre fina barn på tårtkalas!




Hjärtat!


Vår present (beställd från min favorit isa.nu)


Igår - Ullared med mamma! Trångt, svettigt och alldeles underbart!

Idag väntar läkarbesök för att kolla upp Axels hand och sen mammagrupp för andragångsmammor med fokus på kost, hälsa och livsstil. Ska bli riktigt roligt! Ja... inte läkarbesöket då... det blir nog mest mutor och protester.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0