Hälso... what?


Jag är inte känd för mitt hälsotänk och efter 8 månaders graviditet vet jag knappt vad regelbundna måltider och sockerfritt är. Jag har varit på kurs men kunde lika gärna suttit på en ljugarbänk med 8 andra gravidtjockisar!! Jag ljuger INTE! Jag blev tvärtemot-Karin och erkände glatt både halvfabrikat och fruktyougurt till kvällsmat! Vad ska vi göra där om vi ska ljuga oss igenom varenda träff?? Jag förstår inte? Men faktum är ändå att jag till nästa vecka har lovat att blanda Axels fruktyogurt med naturell..... Jag fnissade heeeeeeela vägen hem men lovar förstås att göra min läxa! Undra om de andra gjorde smoothie med linfrön och ägg i till kvällsmat till sina barn i kväll??? Skulle inte tro det :-)

gonattpussar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0