Godmorgon nya vecka!


Vaknade utsövd trots att jag har drömt märkliga mardrömmar hela natten. Jag som i vanliga fall inte är någon tuffing på nätterna har den senaste veckan blivit ännu oroligare... Vill inte vara ensam, överbeskyddar och oroar mig för Axel och somnar orolig i kroppen... Kanske bara spänd inför det som väntar.

Igår hade vi en helt fantastisk dag tillsammans med min faster och mina kusiner med familjer! Bättre ställe än min fasters hem att tilbringa en sådan dag finns inte. God lunch, spännande skattjakt som Helena ordnat, bad i poolen för alla modiga barn och en hel del fotboll där Skara mötte Göteborg... Trevligt och jättemysigt! Bara en person saknades... min farbror. Men jag tror att han log stort igår, från var han nu än befinner sig, när han såg alla lintottarna springa runt på gräsmattan... ♥

Bilder kommer lite senare.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: faster Kerstin

HejSan Karin och din rara familj,det kändes som sammet hela dagen,en underbar dag. När jag plockade en ros till Kenth och tände hans ljus vid fotot var jag mycket ledsen men när ni kom blev jag lugn och kände att han var med oss hela dagen.Det var såååååååå himla roligt att ha er alla hemma hos oss, som jag fortfarande vill säga.

Kramis från Kerstin

2009-08-25 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0