Godmorgon fredag...


Idag kom den ledsna morgonen... suck. Kanske inte så konstigt när hela familjen snoozar bort viktig tid så att det enda som fanns tid för var pencilin, påklädning, tandborstning, lite löften om fredagsmys och snabba pussar i hallen....
Jag ska snart vara hos barnmorskan och skriva "förlossningsplan"!!! Tror jag ber henne skriva:

1. Snabbt
2. Smidigt
3. Smärtfritt

Det är iallafall min plan! Om naturen eller DunderKarlsson har en annan återstår att se. Kan man vara INTE redo efter snart 9 månaders gnällande...???? Jag vet inte...
Efter barnmorskan så blir det en litet besök på jobbet, hämta kräftor i fiskhamnen och ladda upp inför det utlovade fredagsmyset.

Igår softade jag HELA dagen med min granne Anna på altanen. Åt nybakta muffins, lunch och pratade i solskenet. På kvällen åkte jag och Axel och kikade när Henrik spelade beachvolley och picnicade med Nicke, Lissan och Olivia.

Nu - smoothie med NATURELL yogurt, banan, hallon och linfrön ;-)

Ha en fantastisk fredag!

Kommentarer
Postat av: Annie

Så mysigt det var att du kom och hälsade på oss idag! Håll bebisen inne till efter onsdag iallafall så jag får träffa dig då me, annars MYCKET BRA förlossningsplan. Skulle nog skriva likadant jag ;)

2009-08-21 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0