Diggiloo..


Tidigt igår morse...

Axel: Det är en stooooooooooor dag idag! Först ska vi bara vara hemma och sen ska vi åka och titta på Baja Maja och Kevin Borg. Jag hejjar på Kevin!
Jag: Men Diggiloo är ingen tävling...
Axel: Varför inte DÅ?????


Sådan far sådan son..... allt som går att göra till en tävling bör vara en tävling.

Den stora dagen blev en jättemysig familjedag! Mammas födelsedagspresent med picnic och Diggiloo-konsert med barn och barnbarn på Tjolöholm var toppen. Trots ett regn som blötte picnicfilten en stund så njöt vi kvällen.

"JÖSSES VA FIN HON ÄR" ropade Axel när Jessica Andersson kom ut i kort supersnygg guldklänning.....igen -  sådan far sådan son ;-)

Idag är det en förkyld kille och en ganska så trött mamma som tänker softa på hemmaplan. Kanske en sväng till jobbet men är rädd att jag blir klassad som ett nutcase om jag dyker upp där första dagen efter semestern....... Men jag har Pernillalängtan och behöver fylla i papper på att jag inte tänker jobba på läääääääääääääääääääääääänge! Crazy!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Nutcase?? Inte alls. Klart du längtar hit!!!

P

2009-08-03 @ 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0