70-tals morsa?


Idag har jag inte gått utanför dörren och klädseln påminner mest om Egons mamma i 70talsboken "Snart har vi en baby!"...... och jag tänker inte ens skämmas för det!

Axelsson snarkar i soffan, Henrik är på fotboll och i min 800 grader varma kropp lever Dunder-Karlsson rövare som vanligt på kvällarna. Om h*n inte bestämmer sig för att komma ut så ska jag äta frukost med min mamma imorgon och ha Me&Iparty här hemma på kvällen. LOVAR att ha bytt om tills dess ;-)

Nu ska jag se på svensk film på TV4... Gangsters med Persbrandt. Har aldrig hört talas om filmen men ger den en chans...

TODAY


Henrik och Axel kom hem med skogens gula guld istället för sjöns svarta...




Natti natti!

 

 

 








Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va du är duktig ;)

2009-08-31 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0