1000 saker...


...jag skulle önska att jag orkade göra. Men jag försöker att gilla läget och bara ta det lugnt.
Magont som inte vill ge med sig men idag besöker jag Apoteket IGEN efter nya tips från barnmorskan. Inte konstigt att magen gör ont när man har ett par fötter inkilade mellan revbenen. Skulle behöva en överkropp som var minst 10 cm längre just nu. Antingen väntar en jättebebis i för trång mage på att få komma ut eller så är det helt enkelt en ovanligt ovig liten en som envisas med att sträcka ut sig mer än vad min kropp tillåter.... ;-)

Igår var det Ikeabesök för hela familjen! Kom hem med kassar fulla med småsaker som vanligt. Köpte kuddfodral och tyg och mös av stolthet när jag hörde Henkan ropa till vår granne: "Robban! Har du någon rosa sytråd?!"
Nu ligger det två fina rosa kuddar i vår soffa.... sydda av Henrik!

På kvällen träffade jag bästa Pernilla i stan. Hamnade på Lilla Linné - en favvo i repris. Åt god skaldjurssoppa och PRATADE. Tror att vi får boka in en kväll i veckan där i höst....

Idag har Axel och jag hälsat på förskolan och nu ger vi oss ut på lite ärenden....


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror DunderKarlsson hämnas...för dom tajta byxorna...



puss puss

2009-08-14 @ 08:23:37
Postat av: Helena

Hälsa Ernst! ;)

2009-08-14 @ 08:56:49
Postat av: pernilla

Vilken bra idé! Jag är på. En gång i veckan är precis vad som kommer behövas i höst. It´s a date!!

Kramar

2009-08-15 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0